Sari la conținut

Chestionar de satisfacție — Spitalizare continuă la Spitalul MONZA

Opinia ta va constitui o sursă valoroasă de informații pentru noi și ne va ajuta să înțelegem mai bine nevoile pacienților. Răspunsurile sunt confidențiale și vor contribui la perfecționarea standardelor noastre.

chestionar spitalizare continua
9. Ați fost informat de planul terapeutic aplicat în cadrul spitalizării?
10. Vi s-a explicat pe înțelesul dvs scopul tratamentului?
11. Vi s-a explicat pe înțelesul dvs planul de îngrijire aplicat?
12. La internare ați fost informat cu privire la data de externare aproximativă?
13. La internare ați fost informat cu privire la riscul de cădere/alunecare în incinta spitalului?
14. La internare ați fost informat (clar, într-un mod pe înțelesul dumneavoastră) cu privire la drepturile in calitate de pacient?
15. La internare ați fost informat (clar, într-un mod pe înțelesul dumneavoastră) cu privire la regulamentul de ordine interioară, regulile de comportament, regulile de igiena personală și responsabilitățile dumneavoastră în calitate de pacient?
16. La internare ați fost informat cu privire la modalitatea de depunere a sugestiilor și reclamațiilor?
17. Cunoașteți identitatea și statutul profesional al echipei (medic, asistent medical, infirmieră) implicată în îngrijirea dumneavoastră?
18. Vi s-au explicat riscurile medicației prescrise și riscurile asocierilor de medicamente pe care le primiți?
19. Ați fost informați de efectele adverse sau riscurile posibile al medicației pe care o utilizați?
20. Ați cumpărat sau v-a cumpărat familia medicamente sau alte materiale necesare tratamentului?
21. Personalul medical utilizează mănuși de unică folosință la fiecare activitate medicală sau de îngrijire?
22. Dacă ar fi să vă reinternați ați opta pentru același spital?
23. Ați fost mulțumit de calitatea comunicării cu personalul medical si auxiliar?
24. Ați fost mulțumit de condițiile de cazare- salon (dotări, facilități, ambient, condiții hoteliere)?
25. Ați fost mulțumit de calitatea curățeniei ?
26. Ați fost mulțumit de aspectul lenjeriei si al efectelor de spital care v-au fost puse la dispoziție ?
27. Ați fost mulțumit de calitatea hranei ?
28. Ați fost mulțumit de calitatea îngrijirilor medicale acordate ?
29. Ați fost mulțumit de îngrijirile acordate in zilele de weekend si sărbătorile legale?
30. Ați fost mulțumit de activitatea si implicarea medicilor?
31. Ați fost mulțumit de activitatea si implicarea asistenților medicale?
32. Ați fost mulțumit de serviciile medicale oferite de spital (impresie generală la externare)?

Urmărește-ne pe rețelele de socializare

Copyright © 2025 MONZA ARES SRL , CUI: 48907340, Reg. Com. J40/18808/2023